Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 4.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaka wieża stereofoniczna do 2500 zł.
Witam,

czy możecie polecić coś dobrego do 2500 zł? Stoi u nas ciągle stara, wysłużona Diora segmentowa, do której mamy ogromny sentyment. Kolumny pozostaną stare, podejrzewam, że coś o jakości starego Tonsila teraz będzie kosztowało 5 tys. zł.

Nie znam się za dobrze, ale czy w tym przedziale cenowym w ogóle kupi się coś dobrego? Podobał mi się wzmacniacz lampowy Edward z Unitry, ale 10 tys. zł. to trochę dużo Smile

Muzyka to głównie klasyczny rock i metal z lat 70, 80 czy 90. Rzadziej elektronika.
Odpowiedz
(16-03-2015, 12:47 PM)siedmil napisał(a):  Witam,

czy możecie polecić coś dobrego do 2500 zł? Stoi u nas ciągle stara, wysłużona Diora segmentowa, do której mamy ogromny sentyment. Kolumny pozostaną stare, podejrzewam, że coś o jakości starego Tonsila teraz będzie kosztowało 5 tys. zł.

Nie znam się za dobrze, ale czy w tym przedziale cenowym w ogóle kupi się coś dobrego? Podobał mi się wzmacniacz lampowy Edward z Unitry, ale 10 tys. zł. to trochę dużo Smile

Muzyka to głównie klasyczny rock i metal z lat 70, 80 czy 90. Rzadziej elektronika.
No Diora miała ciekawe propozycje jak na tamte czasy, jeśli ma być to komplet to na pewno segmentowy gdyż postawione jest na jakość pojedynczych podułów i jeśli jest sentyment to trzeba szukać na rynku sprzetu z lat 90tych, a jeśli chodzi o sprzet z dzisiejszych pólek to jest zatrzęsienie zestawów stereo, różnego rodzaju kin domowych itp, trzeba udac się do sklepu ze swoją ulubioną płytą i sluchac jak to gra, a ceny potrafią powalać człowieka i do 3 tys zl nie bedzie to rewelacja, moim zdaniem lepiej kupic odzielne graty sony, philips itp a im starsze tym lepszeSmile

no np takie cos tylko sprawne
http://allegro.pl/technics-su-x-120-st-x302l-rs-x120-10116-i5041381037.html
Odpowiedz